Udeboende.dk
FORUM
Flour (27.04.2010 kl. 15:45)

Goddag.

Jeg er pt. igang med at lave mit teknologi eksamensprojekt på HTX. Da vi skal lave et produkt der omhandler Bolig og ungdom er vi kommet på en idé som vi selv synes er god. Det er helt basis en hylde, som kan skrues op i loftet, og derved blive brugt som opbevaringsrum, vi går ud fra at der er almindelig højde til loftet - og at der er nem adgang derop (ved hjælp af stol eller lign.).
Inde på selve hylden er der to skillevægge som kan indstilles til hvor meget plads du skal bruge under din arkiverings process.
Eksempel, Du har bøger i den ene side - så sætter du skillevægen så der lige er plads til bøgerne. Derefter ligger du din papirstak i det næste rum, også sætter du den anden skillevæg derover, også har du et stort rum til sidst hvor du kan stille, hvad du nu ønsker dig.

Hvis I ikke helt forstår min forklaring tager jeg gladeligt imod emails - Jeg har også MSN hvis det er nemmere. Da dette er mit eksamensprojekt bliver alt feedback taget imod med store åbne arme.

Venlig Hilsen,

Flour
Kommentarer
    27.04.2010 kl. 18:11

Det lyder da som en fin idé men er den ikke set før?

Er ikke helt med på om du vil have feedback på idéen eller hvordan og hvorledes :S

Skriv en kommentar

BRUGERMENU
Bruger:
Kode:
Husk mig
SØGNING
Søgetekst:
Vælg eventuelt kategori:
PROFILER
Antal profiler: 875

AzizNyeste profil
Oprettet: 25.04.2012